2.11.2014

Dziwne sytuacje.

Dziś nieco o sytuacjach, które można powiązać (o ile ktoś wierzy w takie sploty okoliczności) choćby ze zbiciem/uszkodzeniem lustra. Według mnie sporo zależy od tego jak człowiek podchodzi do takich sytuacji, jeśli wierzy w takie zabobony można rzec to ma większe szanse na wywołanie przysłowiowego wilka z lasu. Jeśli ktoś próbuje Wam wmówić takie zależności można odpowiedzieć coś w stylu zakończenia dzisiejszego wiersza.

,,Zbicie lustra"

Uderzyłem dłonią w lustro,
Ciemno było nie widziałem gdzie idę,
Wróżki układające karty by widzieć,
Przyszłe losy,
Twierdzą zgodnie,
Siedem lat nieszczęscia.


Cóż nie będę się kłócił,
One mądrzejsze ode mnie,
Tylko niech się nie dziwią,
Jak przyjdą do mnie,
A ja im powiem,
Jesteście słabe w zawodzie,
Miewałem pecha,
Nawet przed zbiciem lustra.


2.10.2014
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. No ,to Bracie wspolczuje
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby wyśmiewasz się z jednego zabobonu, a wierzysz w inny. Czy pech istnieje, czy tylko my w niego wierzymy?

    OdpowiedzUsuń