21.07.2017

Skandynawia u nas.

Dziś wiersz, w którym narzekam na pogodę. Można powiedzieć, że jest to mój ulubiony temat do narzekania. :)

,,Skandynawia u nas"

Pogoda daje mi popalić,
Bo w Polsce mamy drugą Skandynawię.

Deszcz, chmury i zimno,
Trójca najgorsza dla ludzi,
O kurczę, mnie też podgryza.

A ja się nie dam,
W końcu to ja i moja postać,
Jesteśmy poza tym, co pogoda robi.

Przejrzę się w mokrym asfalcie,
Powiem cześć do bryłek gradu,
(Na rower jednak nie wsiądę),
Wolę w deszczu na nogach.

15.04.2017
Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. uczuciowesmaki23 lipca 2017 21:33

    A ja wolę coca colę ;-))))
    Tak naprawdę nie znoszę
    Ahoy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, aż się prosi, żeby powtórzyć kwestię "Wujka Dobrej Rady" z "Misia" ["... pogoda zawsze była przeciwko nam..." - jakoś tak to ujął]. Ostatnio jednak upały były tak demotywujące, że czekałam na deszcz... także... tego... teraz jak zaczyna padać staram się nie narzekać. :-)
    Trzymaj się! Pozdrowienia! :-D

    OdpowiedzUsuń