13.12.2017

Krótkie komunikaty.

Dziś wiersz powstały po tym, jak z różnych stron zaczęły spływać komunikaty.

Dla S.J.

,,Krótkie komunikaty"

Wystarczy wziąć folię aluminiową,
Zgnieść ją w jakieś kształty,
By potem zdjęciem wyrazić siebie.

Nie lubię go, bo przez niego znów palisz,
Małych przyjaciół, białych jak śnieg,
Z żółtymi plamami przy wargach.

Moje uszy słyszą dużo,
Mózg trawi komunikaty z oczu,
Mózg trawi słowa,
Mózg wie co robić.

W natłoku myśli mam jedną,
Żeby na chwilę świat stanął sobie,
A ja pędząc z prędkością światła,
Zobaczyłbym jak inni żyją.

Krótkie komunikaty,
Słowa skierowane do ludzi,
Przez ich wrogów,
Przyjaciół czy rodziny.

26.10.2017
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Nawet nie zauważyłam, że ktoś zagląda na ten mój drugi blog ;p czasem sobie zapisuje na fiszkach zasłyszane, przeczytane gdzieś słowa których nie znam w myśl żeby poznać no i już od kilku miesięcy się zebrało kilka dziesiąt jak nie set heh i postanowiłam je sobie gdzieś zapisać żeby serio w pewnym sensie móc je jakoś przyswoić. ;p co środę nowe słówko :p

    OdpowiedzUsuń